Sunday, December 29, 2013

10 lokalet më të mira në botë



cafebest1 Top 10 lokalet më të mira në botë ( shikoni ne fotografi se cilët janë )
Nje kafe e ndertuar ne shekullin e nentembedhjete. E dekoruar me mobilje te druri te cilesise se larte, plot piktura ne mure dhe me servise kafreje dhe caji nga me te kushtueshmet qe kur shijohen nga vizitoret, ndjejne sikur gjenden ne nje epoke tjeter, ate te shekullit te 19-te apo shekullit te mondanitetit.
cafebest2 Top 10 lokalet më të mira në botë ( shikoni ne fotografi se cilët janë )
2. «D’espresso», Nju Jork

Nje design i lezece, qe te krijon ndjesine e te qenit brenda nje biblioteke. Sekreti gjendet tek tapiceria e perdorur por edhe vendosja “dinake” e saj ne muret e lokalit.
cafebest4 Top 10 lokalet më të mira në botë ( shikoni ne fotografi se cilët janë )
3. «Le Procope», Paris
cafebest5 Top 10 lokalet më të mira në botë ( shikoni ne fotografi se cilët janë )
Eshte padyshim nje nder kafet me te njohura ne Europe. Eshte hapur ne vitin 1686 dhe vazhdon tu sherbeje perdite njerezve qe nga ajo kohe. Vijne politikane dhe emra te famshem te botes se artit e kultures. Edhe shkencetaret dhe shkrimtaret i gjen ne kete lokal qe ne shekuj ka qene zgjedhje e tyre e pare per kafene e cdo dite.
cafebest6 Top 10 lokalet më të mira në botë ( shikoni ne fotografi se cilët janë )
4. «Coava Brew Bar», Portland, Oregon – SHBA
 Top 10 lokalet më të mira në botë ( shikoni ne fotografi se cilët janë )
Kur nje punishte e vjeter shnderrohet ne lokal kafe, nxit klientet qe te shkojne ta shohin. Pronaret e punishtes e ruajten design e vjeter deri duke lene brenda lokalit edhe tryeza e mjete pune te kohes se atehershme.
 Top 10 lokalet më të mira në botë ( shikoni ne fotografi se cilët janë )
5. «Cafe New York», Budapest
cafebest9 Top 10 lokalet më të mira në botë ( shikoni ne fotografi se cilët janë )
Ky eshte nje vendtakimi i artisteve te shekullit te 20, eshte lokali kafe ne qender te kryeqytetit te Hungarise dhe ikona e kafese se ketij qyteti.
cafebest10 Top 10 lokalet më të mira në botë ( shikoni ne fotografi se cilët janë )
6. «Antico Caffè Greco», Rome – Itali
cafebest11 Top 10 lokalet më të mira në botë ( shikoni ne fotografi se cilët janë )
Ne nje nga rruget antike te kryeqytetit italian, Rome, ne qender te ketij qyteti, gjendet nje godine e vogel qe i perket shekullit te 18-te. Qe atehere e sot, cdo dite ajo mbledh emra te njohur te artit dhe penes te cilet shkembejne pervojat e tyre duke shijuar kryesisht nje kafe latte qe eshte dhe specialitet i lokalit.
cafebest12 Top 10 lokalet më të mira në botë ( shikoni ne fotografi se cilët janë )
7. «LAMILL Coffee Boutique», Kaliforni – SHBA
cafebest13 Top 10 lokalet më të mira në botë ( shikoni ne fotografi se cilët janë )
‘Nje lokal ndryshe “Lamill” ku nderthuret modernia me te thjeshten dhe argetimi si pjese e qendrimit ne kete kafe ku ngjyrat jane te ndezura dhe divanet, te vecante.
cafebest14 Top 10 lokalet më të mira në botë ( shikoni ne fotografi se cilët janë )
8. «Cafe Central», Viene – Austri
cafebest15 Top 10 lokalet më të mira në botë ( shikoni ne fotografi se cilët janë )
Kafenete e Vjenes jane burim frymezimi per shume te tjera ne te gjithe boten ndaj dhe «Café Central» nuk mund te mos ishte pjese e tyre. E vendosur ne qender te qytetit vjenez, kjo kafe eshte ne fakt me e bukura dhe me e parapelqyera per te gjithe. Eshte ne strehen e nje pallati te shekullit te 19-te dhe ofron pikerisht kete: Sherbim te shekullit te mondanitetit.
cafebest16 Top 10 lokalet më të mira në botë ( shikoni ne fotografi se cilët janë )
9. Caffè Giubbe Rosse, Firence – Itali
cafebest17 Top 10 lokalet më të mira në botë ( shikoni ne fotografi se cilët janë )
Kjo kafe gjendet ne qender te Firences, tek Piazza della Repubblica. Lokali ka nje histori sepse ka luajtur rol te rendesishem ne qyteterimin dhe kulturen italiane, duke sherbyer si fabrike idesh kurse ishte dhe pikenisje e disa levizjeve te rendesishme ne historine e Italise. Ne kete kafe do te gjeni shume gazeta dhe revista shekullore por edhe foto pafund, shume prej te cilave kane veshur muret.
cafebest18 Top 10 lokalet më të mira në botë ( shikoni ne fotografi se cilët janë )
10. «Cafe Imperial», Prage – Ceki
cafebest19 Top 10 lokalet më të mira në botë ( shikoni ne fotografi se cilët janë )
Praga dikur quhej su qyteti i kafeve dhe ne shekullin e 10=9-te atje u ndertuan shume kafe. Por pas Luftes se Dyte Boterore pjesa derrmuese ishin shkaterruar. Nder te paktat qe mbijetoi nga lufta ishte kafja e famshme “Café Imperial”, nje stoli Art Deco ne qender te kryeqytetit cek.
cafebest20 Top 10 lokalet më të mira në botë ( shikoni ne fotografi se cilët janë )( www.tryeza.org )

Filled Under:

0 comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.